Tuesday 10 May 2011

jejaka2 berseluar pendek, dan exam

aku dari sek men lagi tak suke tgk guys pakai seluar pendek, ade cikgu rugby pernah paksa girls kat sek aku dulu sokong team sek kitorg.. tp aku x suke tgk laki pakai seluar pendek!! sbb ape? sbb perasaan aku mudah terganggu kalu tgk org laki pakai seluar pendek ke, sleeveless ke, or anything yg sexy.. hahha

tapi apekan daya, kejadian itu berlaku lagi di hari aku amik exam arini.. argghh.. hilang focus!!

exam hall yg scary 
                                                               
arini aku amik MRCP - which is a post graduate exam for medical doctor laa.. mana2 doctor yg nak jd physician mcm Dr House tuh amik laa mrcp sini.. ade 3 part, aku baru jee lepas amik first part arini.. x sangka lak aku, exam venue dlm stadium bola, begitu ceritanya...

arini aku bangun awal2 pagi nak gi exam sbb exam masuk 930 am, address yg dia bagi ialah address sebuah hotel.. soo aku pong kuar flat, amik bus.. aku terserempak ngan kawan aku yg nak amik exam tuh gak, soo kitorg naik laa train, apparently xde direct train so kitorg kena change train kat satu tempat nih, dgn tidak semena2 sbb otak masing2 cam bengong sket after study, kitorg teramik salah train, end up at somewhere else, a bit further than the place we supposed to go.. journey yg sepatutnye sejam jd 2 jam, gelabah dah kitorg... alhamdulillah kitorg sempat jugak sampai on time n aku juga sempat buat last minute revision dlm train..
semangat nak jadi hebat cam House
apparently, hotel itu cam part of stadium bola kat Bolton nih.. soo exam hall kitorg tuh dekat blakang seat dlm stadium.. korang tau kan ade cam dewan kecik belakang tempat duduk stadium tuh, hall tuh facing padang bola laa kan.. first time ooo aku masuk stadium, walau dekat 7 taun kat sini, aku meng'haram'kan kaki aku jejak kaki ke dalam stadium bola.. nanti2 lak aku kutuk psal bola nih..

tgk2 lak seat aku btol2 kat depan, kirenye exactly facing the field.. tgh2 aku concentrate buat exam, tiba2 kelihatan, lelaki berbadan gantang, berseluar pendek melecek2 bola tgh padang.. dlm hati, " alamak, terganggu concentration aku, dah laa aku xley tgk sgt laki pakai seluar pendek, tergugat iman" .. ku berdoa agar tak ade salah seorang dr derang tiba2 gatal bukak baju, mmg otak aku kompem x focus kat questions exam.. dah laa derang nih practice bola asyik terjerit2, lagi terganggu aku..

lelaki berseluar pendek
aku tgk invigilator yg laki2 tuh, xbley dah concentrate kawal kitorg, mata tak berkedip tgk ke padang bola je hhaha..

second paper aku, after lunch break, ingat buleh laa aku jawab second paper ngna tenang, tgk2 ade lagi jejaka2 bertubuh gantang dan berseluar pendek berlari2 di tgh padang.. haish.. sian aku, kalu aku x pass laa exam nih, aku salahkan derang.. yg peliknye, pagi td baju color biru skang color putih.. tiba2 ade 2 groups of jejaki sexy, satu group color putih, satu lagi color biru.. rajin gak eh derang nih tukor baju..

exam aku ade 2 paper, first paper 3 jam.. break 1 jam for lunch then second paper for another 3 hrs... mmg berasap otak aku.. pening2 lalat dah aku bile abes exam.. oh well, sape suruh gatal amik exam.. dah laa tuh mahal gile.. dekat  400 pound..

Reebok stadium di Bolton - bukti
akhir kata bagus gak aku x suke bola, soo xde laa kurang pahala aku tgk org laki sexy.. kunun.. hhaha.. org pompuan tgk bola sllnye nak tgk laki hensem jee.. hhaha..

2 comments: