Sunday 19 June 2011

inside criminal mind..

aku rasa aku sudah pakar membaca isi hati kucing criminal ataupon kucing serial killer sebab aku ada seekor kucing betina yang bernama meah yang merupakan seekor serial killer... meah ini kucing tompok2, ada tujuh tompok kesemuanya dari color oren, oren belang2, hitam dan hitam belang... turning point meah menjadi serial killer bila first kittens dia mati digelak kereta bapak aku.. anak2 kucing kan nakal2 sket, soo derang suka tidor dlm rim tayar kete tuh, soo accidently bapak aku tergelek derang.. meah yang ternampak kejadian tersebut terus jadi gila meroyan.. sejak dari itu, meah bukan lagi meah yang happy, manja dan friendly.. hati dia menjadi batu dan dia terus menyendiri dalam dunia khalayannya..

mungkin inilah image sebenar meah, di sini
everytime dia ada kitten dia akan makan.. soo waktu dia beranak, memang kitorg xyah bagi makan lah sebab dia kenyang.. a very good contraceptive method.. kadang2 pagi2 before aku gi sekolah akan ternampak kepala or kaki anak kucing dalam mangkuk meah..

aku dan adik aku membesar dengan meah.. dari dia anak dara sampai lah tua.. actually meah ini kucing kegemaran abang aku.. maybe sebab dia suka kucing gile kut.. kitorg dulu takde teddy bear or anak patung, so meah lah jadi barbie doll kitorg.. tapi meah nih emotionally unstable, kadang suka hati dia jee gigit aku.. kirenya hidup aku sentiasa dalam ketakutan lebeh2 lagi bila aku boleh membaca body language and tenungan tajamnya.. beberapa contoh assassination ke atas aku:

assassination attempts meah di sini
1) bila aku buat bunyi anak kucing, dia akan melompat naik ke atas perut aku dan mula memicit2 perut aku.. mula2 best lah gak, tapi lama kluar kuku.. 

2) malam2 aku selalu mimpi kena gigit ngan hantu kat kaki, tapi rupanya2 meah yang gigit.. sebab dia suka tido kat kaki and everytime aku gerak kaki aku, dia akan gigit sbb terpenyet dia..

3) aku dan adik aku tido dalam kelambu, pagi2 selalu kelambu kitorg runtuh tanpa sebab.. sekali aku tido lambat, rupanya2 meah tido kat luar kelambu dan dengan menggunakan berat badannya yg gendut dia menindih kelambu aku.. padanlah kelambu runtuh selalu.. maybe meah ingat dia bley suffocate aku dengan cara ini...

tapi meah meninggal masa dia umur dekat 11-12 tahun rasanya sebab sakit tua.. aku xde kat rumah sebab masuk asrama.. abang aku tanam meah bawah pokok limau kasturi.. aku nih suka minum air limau, so i think that's her last attempt to assasinate/poison me.. kitorg tak bela kucing dah lepas meah mati.. mati tanpa sempat assassinate aku.. 

2 comments: