Saturday 9 July 2011

i love free stuff

aku sangat sangat gembira arini.. aku berjaya dapat perfume Miss Dior Cherry FREE!!.. yes anda tak salah baca, FREE!!

jangan salah sangka, ini bukan hadiah dari sugar daddy or bukan hasil daripada kegiatan tidak bermoral [walaupon aku ada jugak buat kegiatan tidak bermorak, tapi hasilnya agak berbeza.. hahha]

cerita begini, setelah dekat setahun setengah aku kumpul Boots points untuk dapatkan perfume free, aku agak kecewa sebab masih tak cukup untuk beli gift set perfume untuk boss, jadi aku aim Miss Dior tapi still tak cukup, soo cadang2 nak beli Lancome Tresor jee lah..

hello sayangku
akhirnya aku berjaya jugak dapat.. alhamdulillah!!.. ada seorang kawan aku mintak aku beli perfume untuk dia, ditakdirkan price for that perfume membolehkan aku dapat 3 pound worth Boots points which was just enough for me to get Miss Dior Cherry for free!!

Miss Dior Cherry, we are meant to be together.. inilah jodoh kita sayang..

No comments:

Post a Comment