Tuesday 28 June 2011

budak jordan kebulur dan jakun

my bro yang belajar kat jordan datang visit with his friend. they stayed for 6 days.. di sebabkan dia baru balik dari 4 weeks europe trip dan hidup macam orang homeless.. tujuan utama dia datang melawat ialah untuk tido dan makan dan makan..

takoyaki with okonomiyaki sauce, dibelakang banana cake
plus susah nak dapat malaysia cooking ingredients dekat jordan.. so dia nih memang jakun lah dengan china town.. kat sini u can get basically everything from chinatown.. kirenya xde lah homesick sangat.. dari petai, durian, cencalok, semua boleh dapat kut... pegi shopping groceries je, semua mende dia nak campak dalam shopping trolley.. dia dah pernah pon datang UK nih sebab tuh x kisah sangat lepak kat flat and jalan2 dekat2 jee..

steamboat tomyam

so for the past few days i've been busy cooking for him.. rasa cam bela dinasour lak.. asal nampak muka aku jee, lapor..

aku akan balas dendam bila aku gi jordan tahun depan.. dasat sangatkah jordan ini sampai adik aku  nih kebulur sangat..

ps: bila dia dah balik, cleaner flat aku siap mop lagi kitchen floor sebab melekit2.. adik aku nih kalu tolong kat dapur tak pernah nak buat keje cermat2.. sepah2 sana-sini..

No comments:

Post a Comment