Wednesday 1 June 2011

if you love someone, let them go... BULLSHIT

aku sekarang dah jarang sangat tengok cerita2 romantik.. asyik tgk cite comedy, seram dan anime jer.. maybe sebab aku dah dewasa dan mature.. memang agak sengal untuk aku tengok cerita2 jiwang..kalu yang lawak cam adnan sempit tuh, ok lah gak.. tapi kalu cam cerita azura, legenda budak setan, etc etc.. memang tak lah kot.. adamaya pon aku tengok 2-3 episodes jee, lama2 makin boring.. nur kasih aku tengok up to the point adam jadi baik, bila semua orang dah jadi baik gile aku jadi makin malas nak tengok..

kisah-kisah romantik nih kadang2 agak memualkan.. banyaklah pepatah2 dan kata-kata indah yang bagi aku bullshit semua nya..

mended heart, never the same againdi sini
 if you love someone let them go - adalah pepatah paling bullshit bagi aku.. memang tak logik di akal.. dah kalu suka/sayang seseorang itu, buat ape let go? sepatutnya, you have to hang on until the end.. apart from death lah kan...

for me, pepatah2 ini are created by someone without balls.. yes, balls.. kalu dah tak suka or memang nak cari yang lain, tak payahlah nak cari kata-kata indah just to justify that.. and dont you even dare saying that by breaking up, you'll create a better life for them.. puhleaseee, dah kalu malas nak go on, cakap direct lah.. you never know what's the future holds idiot!!

bagi aku dalam hidup ini lelaki adalah lelaki and you have to treat them just like your other male friends, unless, derang datang umah, jumpe bapak korang yang garang macam singa mintak kawen.. that's someone with balls.. tapi species XY ada banyak jenis, kena berhati2 jugak.. jangan tersangkut dengan XY yang ada extra X sudeyyy.. or yang memang XY tapi ngada2 buang Y nya..

please use your 'balls' appropriatelydi sini

No comments:

Post a Comment