Monday 20 June 2011

cubaan assassination seekor kucing yang perasan dirinya singa

seperti yang telah aku katakan di entry inside criminal mind, aku pakar membaca isi hati seekor kucing... selalu nye aku cycle balik dengan melalui residential area sebab takde banyak sangat kereta, tapi skang nih ade construction lah pulak, soo aku terpaksa ikut main road.. main reason aku suka ikut area rumah2 ini sebab  sewaktu cuaca cerah , akan kelihatan kucing berbondong2 bermain diluar rumah.. tapi kucing kat sini sombong, aku panggil buat dek je

urine or blood collection di GP only until 2pm, lepas tuh kena hantar sendiri.. soo aku yang tinggal dalam hospital selalu jadi mangsa keadaan.. aku pon parking beskal aku tepi hospital dan hantar urine and swab samples dekat lab.. pastu aku pon kayuh beskal balik block aku..

kucing yang perasan dirinya seekor singa
tiba2, dengan tidak semena, waktu aku nak parking beskal dalam block, kelihatan kucing berbulu panjang bermain2 diluar.. aku pon ape lagi, terus menegur kucing tersebut.. dia pon terus datang dekat aku dengan girangnya... dah dekat setahun kut aku tak main2 ngan kucing.. soo aku pon gosok2 lah perut, kepala, tengkuk.. at first aku confuse jugak, ini kucing ke, anjing ke, or singa jadian? 


seperti entry yg sebelum ini, aku ini pakar baca isi hati kucing.. aku pon tiba2 merasa pelik, kenapa kucing parsi berbulu panjang tiba2 jinak dan friendly semacam... adakah dia jelmaan meah? masih cuba assassinate aku buat kali ke-dua? aku cuba melihat jantinanya, tapi tidak kelihatan male part.. mungkin kena neutralise or dia berjaya camouflage di sebalik bulu2 yg tebal..

cuba menggoda aku dengan perut six-pack yang berbulu

jam menunjukkan pukul 630 petang, aku cuba untuk meninggalkan kucing ini, tapi dia masih menunggu luar pintu sambil membulatkan mata dan menggolekkan2 diri dengan tujuan menggoda aku supaya membawa nya masuk ke flat.. aku tahu di saat ini bahawa kucing ini ade niat tak baik, sungguh pandai dia mengkuruskan dirinya sehingga terasa tulang2 demi meraih simpati, adalah tidak logik kucing parsi menjadi stray cat.. mungkinkah dia cuba mencuri dokumen2 audit yang aku ada? bank details aku?

cubaan menggoda yang gagal di sini

dengan berat hati aku terus berlalu menaiki tangga flat...

kelihatan angin sepoi2 bahasa menerbangkan bulu2 panjang yang tersergam indah di dadanya.. tenungan tajam dan criminal instict jelas terpancar dari raut wajah kucing itu.. 

mungkinkah dia datang lagi dengan assassination attempt yang lebih mantap? aku yakin aku akan bersedia dengan seketul tin tuna.. 

1 comment: