Thursday 5 May 2011

kucing oren celoreng

aku sekarang kerja di clinic, maksudnya aku deal dgn sakit2 biasa cam batuk, pening, sakit mata, sakit kaki, sakit tangan dan sakit hati [bile org depress sakit laa hati derang kan or adakah jantung?]

sedang aku menanti pesakit seterusnya, mata aku melilau ke luar bilik, kawasan clinic nih dekat kawasan perumahan bile aku usha2 luar clinic kadang2 nampak laa budak sekolah berpusu pulang dari sekolah dan mcm2 lagi.
nak jadi doctor sexy cam tsunade-same

dgn tidak semena2 seekor kucing celoreng yg berpattern bulat2 di perut melintas di luar clinic, hmm sllnye kalu aku ternampak kucing mesti ade mende kelakar atau mende yang menyakitkan hati berlaku, terdetik dlm ruang hatiku
kucing oren comel
                                                             
di screen komputer terpapar presenting complain patient yang bakal aku consult --> lump/mass/tumbesaran? dekat bwh payudara.. so aku pk2, mesti kena refer dekat hospital lak nih supaya dpt buat further investigation. dan aku dah start karang referral letter dlm otak..

aku: bley saya tolong
Y: oh doctor, saya asyik batuk dan tgk nih ade tumbesaran di sini
aku: meh saya tgk [aku pon pegang, dan cissss dlm hatiku].. hmm awak tau tak ini ribcage awak dan bkn nye tumbesaran.. etc etc..

oh betapa kelakar nye pengalaman aku harini.. kucing oren celoreng2 tuh mmg 'made my day'

tempat kejadian: kucing gemuk celoreng menghuni rumah corner lot, kucing kaya

2 comments:

  1. klu bela kucing kt umah...bagus..leh jaga n tangkap tikus...nasihat org tua2

    ReplyDelete
  2. buatnye dpt kucing malas, tau mkn tido jee.. xke susah

    ReplyDelete