Sunday 1 May 2011

kenapa aku mula tulis blog

sebelum itu aku tidak akan revealkan gambar yg boleh identify aku, nama n hari lahir aku yang sebenar sbb nanti kalu aku ter'ngumpat' mana2 pihak dlm blog aku, takde orang bley tangkap aku, dan aku bebas berbuat apa sahaja.. hahahhaha.. "akulah orang yang paling jahat di dunia ini!!!"  [tp perut aku x sebuncit pakcik dlm video ini ok?"



kepada insan2 yg tahu identity aku harap tidak direvealkan siapa sebenarnya aku, biarlah rahsia mcm lagu cik siti nurhaliza tuh

kenapa aku tulis blog?
1) sebab aku bakal membawa diri balik ke tanah air, jadi aku nak buat kenangan
2) aku rasa aku bakal kena culture shock bile aku balik

terkejut den
3) sebab aku bakal bekerja sebagai hamba sahaya bile aku balik nanti jadi ada laa tempat utk aku luahkan perasaan.

4) blog ini boleh jadi tempat kawan2 lain yang senasib seperti aku utk luahkan perasaan.

orang mcm cili, lagi tua lagi 'pedas' 
5) nanti bile aku dah tua2 dan dah jadi boss, bila aku nak maki, ludah, tengking junior aku, aku bley baca blog nih dan buat reflection. sesungguhnya roda itu bulat, kadang2 kite kat atas, kadang2 kite kat bawah, tp bile kite kat atas kite kena tahu, tanpa orang yg ade kat bawah, mmg impossible utk kite berada di atas

sekian,

No comments:

Post a Comment