Sunday 1 May 2011

" Bad Boys"

satu hari sewaktu aku masih lagi Houseman year 1 dekat medical ward di sebuah hospital di barat negara omputih ini, boss aku aka MO / SHO aku suruh aku letak catheter [tube yang masuk dlm bladder thru lubang kencing utk drain urine ] sbb pakcik ini nye blood pressure asyik drop jee.. nak monitor input/output gitu laa.. ape2 laa.. waktu tuh aku x paham sgt, boss suruh buat aku buat laa..

aku panggil nurse jd chaperone n explain kat pakcik omputih ini sedikit sebyk ape aku nak buat.. kena ada chaperone ooo, nanti org ingat aku nak buat ape kat pakcik nih n dah laa byk kes saman-menyaman kat sini..

pastu sambil aku prepare dan suruh dia bukak seluar, dan meneruskan operasi catheter aku, dia pong cerita laa [translate nih]

catheter for male
pakcik: pakcik rasa pakcik nih nak jadi pompuan dah laa
aku: nape pakcik?
pakcik: pakcik 'punye' nih dah kecik, cam jadi perempuan lak, tpkan " this bad boys" [sambil tunjuk kat private part dia] gave me 3 kids !!!
aku:  hahhaha [ dlm hati nasib baik ade chaperone.. hahha].. relek laa pakcik, dah tua2 mmg camtu laa jadinye

bila dah siap, aku explain kat pakcik nih ape jadi lepas nih, suruh dia jgn 'nakal2' dlm ward.. pakcik2 camni sll open n buat lawak lucah sket ngan aku, layan jee laa, burink kut tuh..

sejak aritu bile aku dgr lagu Bad Boys-alexandra burke nih mmg aku tergelak sorang2.. lucah btol2 lagu nih.. n kwn aku kat sini sll refer bad boys as in mende2 cam kete, gadget2.. tp aku pk lain.. hahha

2 comments: