Sunday 15 May 2011

diganggu makhluk halus

suatu malam waktu aku student lagi, aku keluar dari flat dan cuba mencari sesuap nasi di kedai sekitar student hall aku.. buat pengetahuan korang kat tempat aku berlonggok2 orang2 yg dr middle east.. waktu tuh agak dah petang, cam kul 7pm tuh.. hujan lak renyai2..

tiba2 datang sorang mamat middle east nih, dia tanye aku masjid mana, aku bagitau la direction ala kadar, ade ke logik tanye aku, tanye laa kedai2 curry yg berlonggok kat area situ.. pastu dok tak dok dia mintak phone number aku, aku pon ckp aku xde phone.. dengan tidak semena, kawan aku mana ntah call aku.. cis.. pastu dia ckp aku tipo dia sbb aku ade phone.. aku try lagi tipoo ckp itu ipod aku laa ape laa.. then aku terus cabut jee

no phone brader
few weeks later, aku terserempak dgn mamat yg sama, pastu dia tegur and ajak aku pergi rumah dia, aku pon bengang lah, ape kejadahnye mamat nih, aku sepak kang.. pastu dia try ikut aku, pastu aku tinggi suara aku, " if you dont leave me alone, i'll scream".. cabut laa mamat tuh.. bengang btol aa.. aku tau laa aku comel, tp ade ke patut camtu nak ngurat aku, mmg xde skills laa mamat nih.. at least bagi laa emas berlian, bunga, chocolate ke.. ngek btol.. lagi satu dia x hensem, kalu muka cam johnny depp maybe aku bagi phone number aku kut..

nak jee aku sepak dia camni

itu lah pengalaman di ganggu makhluk halus.. mmg membenci dan menakutkan..

2 comments:

  1. bek amek gambo ida msk silat... yg tgh terajang org.... lg power

    ReplyDelete
  2. hang tak terajang celah kangkang..

    ReplyDelete