Monday 23 May 2011

kehadapan jambu-jambu ku sekalian

selalunya di malaysia, orang gunakan istilah jambu untuk describe special relationship antara seorang lelaki dan lelaki lain yang lebih muda. Tapi aku rasa, aku guna istilah jambu ini untuk describe special relationship dengan junior-junior girls aku.. sepanjang aku ada jambu ini, ada beberapa jenis jambu yang patut dikenal

jambu itu manis dan sedap di sini

1) jambu pervert - jenis jambu ini suka touching2 gitu.. hugging etc etc

2) jambu manja - memerlukan perhatian dan kasih sayang yang lebih

3) jambu garang - jambu ini tidak akan tunjukkan yang dia suka bersama korang, jenis cool macam tuh laa

4) jambu makan - jambu ini suka makan dan suka juga ajak aku makan2 diluar dan berpicnic

5) jambu sopan-santun - ayat dia manis2 belaka

6) jambu gosip - suka ajak bergosip dan suka ajak browsing website hiburan..

jambu ini sedap gile gile di sini
tapi jangan salah faham pulak, aku bukan lesbian.. susah nak describe hubungan kitaorang.. adik angkat pon bukan.. pasangan lesbian pon bukan.. kawan biasa pon bukan.. macam sorority gitu rasanya.. soo jambu lah yang paling sesuai.. tapi sekarang ini, jambu2 aku banyak dah kawen dan meneruskan hidup masing2.. sob sob

No comments:

Post a Comment