Thursday 26 May 2011

buah dada awak palsu!

sebagai seorang doctor perempuan, aku selalulah diconsult patient2 female.. sebab dekat clinic nih aku seorang je female doctor, soo banyaklah female patients datang consult aku sebab private matters..

memang sudah banyak buah dada yang aku tengok dan examine.. different shapes and sizes.. tapi aku baru first time examine dan tengok breast yang ade implants..

my advice is DONT DO IT!! memang tak worth it.. tak kiralah sebab buah dada kecik ke, nak lagi perky ke.. jangan sekali2 lah buat.. nanti menyesal.. abeskan duit sahaja.. why i dont advise it?
tak worth it langsung di sini
1) texture lain - rasa bila pegang cam pegang belon air.. tak gebu gitu.. mmg tak best lah.. rasa cam boleh pecah saja

2) nampak artificial - taktau lah plak kalu amik surgeon and implants mahal lagi nampak natural

3) risky - mende2 artificial ini memang risky kut.. kalu pecah or leaking silicone camne?

4) difficult to assess any breast lumps - girls, please examine your own breasts every month, tapi bukan waktu period lah..
push up bra cukup daa disini
oleh itu kalu tak suka dengan buah dada anda, pakai laa push-up bra ke, padded bra ke.. tapi jangan sekali2 letak implants!! doesnt mean that i encourage girls to flaunt their breasts or lurah dendam.. biar kecik asal natural

No comments:

Post a Comment